Sunday, April 29, 2007

Siteseeing in Oslo

Hei,

Vandaag was best weer lekker weer dus na eerst even uitgeslapen te hebben zijn we gaan wandelen langs de rivier de Akerselva. We hebben in totaal 3 uur gewandeld dus ik nu wel erg moe eigenlijk :). We hadden de plaid mee dus we hebben ook nog even gezeten :)
Bij een van de watervallen hing een regenboog, dat was erg mooi.

Toen ik thuiskwam bleek het vlees nog in de vriezer te liggen en aangezien we geen magnetron hebben werd dat dus weer naar buiten voor eten :) Ik heb uiteindelijk brood met hagelslag gegeten...! Morgen weer koken en dan savonds naar de film in het Colosseum, die hebben zo'n grote koepelzaal als het Oniversum dus dat is wel gaaf.

Morgen ga ik ook even naar The Nordic Tracking Association, daar ga ik een kaart halen van Nordmarka dat is een bos bij Oslo waar ze wandelpaden hebben. Dan ga ik eerst een paar goede bergschoenen halen en dan wandelen maar :)

P.s mijn knie is vrij redelijk nu :)

4 comments:

Anonymous said...

Hei, ja de Akerselva is cool he. Ik heb daar een paar mooie foto's gemaakt. Binnenkort zal ik ze van mijn toestel hebben gehaald en dan kun je ze ook zien :)

Anonymous said...

djiez....die irritante blog wil me maar als verkeerde user blijven aanmelden, ook al log ik opnieuw in,,,

Anonymous said...

hoi Jes! Leuk dat je gaat wandelen! Ik hoop je snel weer tegen te komen op msn. Ik had je gesmst maar volgens mij heb je die niet gekregen. Snik,mijn grote zus is ver weg...Alles goed verder? Ik ga zo lekker surfen en ik ben nog steeds vrij. Met mij alles oké dus. Op mijn weblog www.liselotte27.web-log.nl komen snel weer nieuwe foto's te staan!

Anonymous said...

Hei Jes,
Ik heb je site ook ontdekt!
Ik ben ook zo lekker snel.
Erg leuk om te lezen hoe je het daar hebt!
Wanneer komen er weer nieuwe verhalen en foto's?
En wat heb je gedaan met je knie?