Monday, April 2, 2007

In Oslo gearriveerd !

Vandaag mijn eerste werkdag in Oslo. Eerst moest ik op het onmenselijke tijdstip van 06.45 mijn bed uit om om 08.30 te kunnen beginnen. Echter werd dit ruimschoots goedgemaakt door het feit dat ik om 16.30 al buiten de poorten stond.

Na de lunch had ik eindelijk een laptop om te werken, de monitor is zo groot dat ik echt nog van rechts naar links zit te turen. Er stond ook een fles wijn en tulpen klaar dus dat was wel lief !

Ik ben gelijk even naar mijn nieuwe apartement gelopen waar ik de komende 6 maanden in woon :)
Helaas nog geen fototoestel meegenomen, dus nog geen spannende foto's ! (maar dat komt goed)
We zijn gelijk even naar het grote park gelopen, dat bleek minder dan 5 minuten lopen te zijn. Er stonden standaard al 2 barbeques klaar en afvalbakken voor de houtskool, dus dat wordt hamburgers deze zomer :)

Vandaag zit ik nog in een hotel, maar daar ben ik wat op uitgekeken, ook steeds uit eten gaat vervelen hoe decadent dat ook klinkt. Vandaag lamsplakken gegeten, maar het was vreemd eten. Morgen maar weer wat minder Noors eten.

Doeg !

5 comments:

Unknown said...

hoi Jes,leuk dat je site nu in gebruik is! Vind het maar een gek idee,dat je daar helemaal alleen bent voor de komende 6 maanden. Ik kom snel eens langs om te genieten van de hamburgers ;-) en de Noorse mannen! hahaha *grijns*

Jessica said...

Noorse mannen...Allemaal vikingen hoor :)

Steef said...

Djiez! De eerste comment en het gaat al weer over mannen hoor...

Anonymous said...

Onze lotje is redelijk desperated daar gaat alles over mannen :)

Anonymous said...

Hee Jessica,

Hmm, lamsplakken, altijd fijn om weer in Oslo te zijn?!
Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen daar en dat jij en ook Steef niet al te erg vereenzamen.

Gave site trouwens dit, ik kan wel inpakken ;)

Petra (collega van Steef, jeweetwel)