Tuesday, April 24, 2007

Bezoek in Oslo

Hei,

Sinds afgelopen zaterdag was het opeens druk in huis :). Mijn vader, moeder, Steef en Mariska (das mijn zus) waren met zijn allen in Oslo om even te kijken of ik me wel gedraag ;)

Zaterdag was het best lekker weer en hebben ze het fort bij Aker Brygge beklommen en zijn we gaan eten bij Olivias (de lekkerste pizza ooit). Het werd gelijk ook het favoriete restaurant van mijn moeder want we hebben er maandag nog een keer gegeten :)

Zondag hebben we zeer toeristisch een aantal museu bekeken want het was shitty weer. Savonds hebben Steef en Maris gekookt en dat was lekker !
Mijn vader bleek zowel Scrabble als Monopoly te hebben meegenomen...hahaha. Ik heb mijn vader en moeder 2 dagen van de tafel geveegd ;)
Ik moest helaas maandag en dinsdag werken maar Steef was hier vorige maand ook al geweest dus die kon mooi de gids spelen voor mijn ouders en zus. Zover ik weet hebben ze allemaal het vliegtuig gehaald dus dat kwam goed ;)

Met mijn verjaardag ben ik in elk geval weer in Nederland, dus tot dan !

Ha det bra !

2 comments:

Anonymous said...

Hei,

Mensen willen je de hele tijd kaartjes sturen.
Zet even je adres in je profile ofzo, of gewoon op je blog zelf :)

Anonymous said...

Ik zit al helemaal klaar met mijn feesthoed op! Leuk dat je terugkomt :-)Eindelijk weer eens ouderwets roddelen JOEPIE :-)