Sunday, April 8, 2007

Het sneeuwt :)

Hei,

Vanochtend vroeg opgestaan om nog te kunnen ontbijten in het hotel ! Om 11.30 per taxi naar het huis gegaan en na een soort doolhof en wat quizjes toch de goede voordeur gevonden, hoeveel bonuspunten zou ik hebben gekregen :) ?

Er zitten hier veel 24-uurs winkeltjes dus net even brood, broodbeleg en cola gehad (zeg maar mijn eerste levenbehoeftes)
In het huis kan ik voetballen, het heeft 1 grote slaapkamer en aan het naambordje te zien is deze kamer door de eigenaar verhuurd geweest aan een student (vond een studentenkortingskaart voor het zwembad ;). Ik heb de kleine slaapkamer met het grote bed genomen want die had het lekkerste bed.

In de woonkamer staat een bedbank, dus genoeg slaapplaatsjes hier :)
Hier een foto van de woonkamer + wat etnische kunst :



Het koken gaat hier keramisch, maar ja ik heb ook geen verstand van koken op gas dus dat maakt niet zoveel uit :)

De keuken is errug mooi, kijk maar




Er staan erg veel kasten in het huis, maar ik heb nog niet zoveel spullen dat je kan hier een boel echo-echo roepen :)

Ik heb wat paasgoodies van de HEMA op de TV gezet, dus het is hier ook Pasen
Coole Noorse woorden: straks (onmiddelijk) en aldri (nooit)
Ha det bra ! Vi sees I morgen (doei, tot morgen)



5 comments:

Steef said...

Mooi!

We hebben hier alles met z'n allen bekeken en het kan onze goedkeuring wegdragen :)

Goed dat je je paasgadgets hebt meegenomen. Heb je nog eieren voor jezelf verstopt?

Wij hebben ge-paasbrunched met je hoedje op tafel.

Unknown said...

Hoi jes! Moest erg lachen om kookcommentaar :-) Is je eerste maaltijd al gelukt? Je hebt in elk geval een mooie keuken om in te oefenen!

Jessica said...

Ik heb een oven, dus die pizza lukte wel.
Met wat Noors en Fins gevloek en getier is er ook al een was gedraaid. Ik word nog eens een huisvrouw :)

Steef said...

*vouwt krant op; rookt pijp*

Hmmm....wat is het hier proper! En wat ruikt het lekker naar stoofpot!

Unknown said...

joh Jes, ik red me alweer 2 jaar in mijn eigen huisje! Ik red mezelf ook! Hulde voor de huisvrouw in ons ;-)Trouwens Steef, zal ik even je sloffen pakken?