Thursday, April 5, 2007

Huizennieuws :)

Hei,
Ik was echt van plan gisteren een nieuwe blog te plaatsen, maar ik wilde eerst even film kijken. Hij was echt erg slecht en ik ben binnen een half uurtje in slaap gevallen :)
Dus vandaag maar nog een keer proberen.

Vandaag heb ik de sleutels van het huis gekregen en een CD met fotos van alle waardevolle spullen erop. In het contract staat helemaal gespecificeerd wat het kost als ik iets breek of verduister. Er staat nogal wat(lelijk) antiek in het huis dus weinig kans dat ik dat verduister ;)
Mona (van HRM Mamut) gaf aan dat als ik wat miste in het huis of bijvoorbeeld kleinere handdoeken wilde ik dat maar tegen haar moest zeggen, dan ging zij die kopen. Luxe he !Iedereen zegt ook dat het huis tussen 2 stoere wijken ligt en het ligt echt naast het park dus dat is fijn als het lekker weer is want er is geen balkon.

Ook vandaag maar weer wat minder Noors gegeten, we waren naar een Spaans restaurant dus dat was lekker brood met alioli en een entrecote. Vanaf zondag zelf koken dus dat zal wel wennen worden.

Nieuw geleerd woord van vandaag: kveld (avond)

Alvast: God PĂ„ske (Prettig Pasen)

Ha det bra (Doeg)

1 comment:

Steef said...

Gewoon al dat antiek in een opbergkast zetten, dan kun je ook niets breken de komende maanden. Per ongeluk of expres :)