Monday, April 16, 2007

Even voorstellen :)

Hei,

Even voorstellen wie er nog meer hier in dit huis in Oslo woont. Ik deel dit hele grote huis met mijn collega Diederik. We hebben allebei een eigen slaapkamer (die van Diederik is veel groter, maar die van mij heeft een beter bed :) en delen de badkamer en de keuken.

Zo ziet Diederik eruit:



Hier was hij even van de 2 gootsteenbakken een bad aan het maken, zoals je ziet pas het precies goed :)
Hij werkt bij Mamut op een andere afdeling, dus vaak zie ik hem niet. Op de tijd dat hij opstaat ben ik al bij Mamut :)

Hij kan gelukkig wel koken, dus omkomen van de honger ga ik nog niet :)

3 comments:

Anonymous said...

Volgende week aflevering "hoe maak ik van de douche een vaatwasmachine".

Steef said...

Volgende maand: "hoe maak ik van een koelkast een luxe bobslee voor drie personen".

Anonymous said...

Hahaha. Waarom verbaast het me niets dat Diedje pas binnenkomt tegen de tijd dat jij al klaar bent voor de lunch ;-)