Tuesday, April 3, 2007

Druk aan het werk !

Hei !

Vandaag eerst om 08.30 een vergadering in het Noors gehad, dat was nou niet al te nuttig aangezien mijn Noors nog nul is :)
Ik verstond echter mee dan ik dacht en ik wist zelfs nog 2 intelligente vragen te stellen (in het Engels of course), dus dat viel weer mee he ?

Vanaf 09.30 ben ik 2 uur ondergedompeld in voortgangsgesprekkken, evaluatiegesprekken en functioneringsgesprekken. Mamut is hierin vrij georganiseerd ( iets wat Active 24 niet was ) dus ik moet hier nog even aan wennen. Morgen gelijk om 08.30 moet ik mijn eerste gesprek voeren en smiddags van 16.00 tot 17.00 een vergadering over klanttevredenheid met de volledige Salesafdeling. Pff, hard werken hier hoor, ik moet er weer even aan wennen.

Het weer is hier uitstekend en het is erg raar dat het hier zo lang licht is. Om 16.30 sta je al buiten en dan is het nog een lekker zonnetje en erg licht.

Het ontbijt in het hotel is uitstekend (lekker verse ananas), de bedden zoals gewoonlijk niet echt lekker dus hopelijk is het vanaf de 8de wat beter en anders wordt het een reisje naar de Ikea. Er rijdt hier eens per uur een gratis bus naar de Ikea...luxe he :)

Alvast God PĂ„ske :) (das Prettig Pasen in het Noors)

Geleerde woorden vandaag: Mat (eten) en ren (alleen in de betekenis van louter)

Tot morgen

1 comment:

Steef said...

En, wat voor mat heb je vandaag gemat?