Saturday, May 19, 2007

Klauteren in Oslo

Hei,

Ik was vandaag naar Nordmarka een uitgestrekt bosgebied in Oslo. Eerst met metrolijn 1 naar het eindpunt (iets verder dan Holmenkollen) en dan maar lopen.
Er zijn wandelpaden uitgezet met kleurtjes. Ik had verwacht dat het gewoon paden waren met steentjes e.d maar het was echt geweldig leuk.

Het waren allemaal paden met boomstronken en omgevallen bomen en kleine watervalletjes. Het was klimmen, klauteren en met behulp van een lange tak van een boom als steuntje een riviertje oversteken :)




We waren er om iets over half 3 en waren pas tegen 8 thuis. Ik had soppende schoenen want ik verwarde gras met moeras maar dat kon de pret niet drukken, het was echt onwijs mooi en leuk !!
Het was heel erg omhoog en omlaag dus geen idee over het aantal kilometers maar dat maakte niet uit

Alleen...toen ik uit de tram stapte en naar de bus wilde lopen heb ik verstapt in een gat bij de tramrails, met mijn rechtervoet..dus nu zit ik met mijn voet omhoog en is diederik cola aan het halen. Even kijken hoe het morgen gaat anders ga ik even naar de dokter om het de laten tapen...stom he. Ben ik eerst uren aan het klauteren en het klimmen zonder iets en dan ga ik in een gat in de weg staan...

Als het lekker weer is kunnen we 16 juni ook wel zon pad doen....We wilden vandaag een pad doen van 8 kilometer maar toen we zagen hoe hoog het ging hebben we dat maar niet gedaan :)

Nou doeg :)

P.s voor Steef, lui he maar ik had geen zin om het voor blog te herschrijven :=)

1 comment:

Anonymous said...

Klinkt helemaal geweldig! Sterkte met je enkel :-( Tot zondag! Wat dan komt mijn 'grote'zus even naar Nederland!! Joepie :-)