Saturday, May 12, 2007

Dodgeballen :)

Hei,

Afgelopen donderdag heb ik voor het eerst in Oslo gesport ! Na de denksport (schaken) ben ik nu ook fysieke sport gaan doen :)

Via werk kan je 1 keer in de week trefballen ! Cool...Nou dat heb ik geweten hoor :)
Ik heb geen enkele conditie en ben nu zo stijf als een plank, maar leuk was het wel !

Alleen even kijken hoe mij knie dit vindt, want daar heb ik eigenlijk nu wel last van (trefballen zal niet echt vallen onder rust houden he)

Dit weekend ga ik denk ik nergens heen, Diederik is ziek en ligt op de bank dus daar moet ik even op passen ;)

Doeg !

2 comments:

Anonymous said...

Hoi Jes,
Ik weet maandag meer over Alaska! Gaaf hé? Maar even afwachten hoe het in zijn werk zal gaan...anders doe ik niet mee natuurlijk..

Steef said...

Diederik geraakt met een trefbal? :)