Saturday, June 2, 2007

Koekjes en ballonnen

Hei,

Ik kwam terug uit Nederland met natuurlijk weer een hele koffer bagage (terwijl ik verwachtte niets mee te nemen) en kwam met pijn en moeite hier de vijf trappen opgesjouwd. Ik had gewoon een blaar op mijn hand ervan.

Maar ik kwam binnen en toen hingen er ballonnen met 30 år erop en Diederik bleek chocoladekoekjes te hebben gebakken :)




Een dag later kwam ik op mijn werk en daar verwachtte ik een fles wijn (wat ik niet lust) maar ik bleek een waardebon van 50 Euro te hebben gekregen die ik in meer dan 3000 verschillende winkels kan besteden ! Waarschijnlijk ga ik een paar echte bergschoenen kopen (keuze genoeg hier) en dan kan ik dat mooi gebruiken !

Groetjes Jessica

1 comment:

Unknown said...

Joepie! Dan ben je in Oslo ook een beetje jarig! Lief hoor van Diederik ;-) Spreek je snel weer!