Thursday, May 17, 2007

Slaap,Slaap, Slaap...

Hei,

Alles gaat goed hier. Werk is leuk, uitdagend en ik leer hier meer dan in 5 jaar Active 24 Nederland, koken gaat best goed (ik heb laatst zelf pasta met gehakt, champignons en saus gemaakt :) maar slapen gaat helemaal niet :(

Ik ben gisteren om 00.30 naar bed gegaan, dan ben ik wel moe genoeg dacht ik. Maar ja, ik val als een blok in slaap om om 04.30 wakker te worden en dat elke dag weer.
Zelfs gisteren op mijn vrije dag was ik om 6.40 uit bed. Normaal in NL slaap ik in het weekend tot en met 12.00 minimaal.

Dus nu ben ik eigenlijk doodop...Ik ben nu op werk maar ik zit te gapen, ben niet geconcentreerd en wordt van al dat niet slapen humeurig en krijg hoofdpijn.

Ik ga vanavond maar op de slaapbank in de huiskamer slapen misschien is dat wel lekker..

Doeg !

No comments: